О.В. Кандыба

Особенности формирования историко-культурных брендов территорий

Title: 
Formation of the historical and cultural brands of tourist destinations
Год/Year: 
2013
№: 
2
Начальная страница/First page: 
175
Краткое описание: 
Историко-культурное и природное наследие формирует привлекательный имидж территории и является одним из ключевых факторов для позиционирования территориального туристического продукта. В то же время, имидж объекта культурного наследия должен отразить наибольшее разнообразие и привлекательность, что непосредственно выражается в имидже бренда такого объекта. В статье рассматриваются особенности и цели формирования историко-культурных брендов туристических территорий.
Short description: 
Historical, cultural and natural heritage forms an attractive image of the territory and is one of the key factors for the territorial tourism product positioning. At the same time, the image of the cultural heritage has to refl ect the greatest variety and attractiveness that is expressed in the brand image of the object. The article examines the characteristics and objectives of historical and cultural tourist destinations brands formation.
Subscribe to RSS - О.В. Кандыба