Title:
Hospitality as the component of the concept quality of tourist services
Начальная страница/First page:
Краткое описание:
В статье рассматриваются вопросы качества туристских услуг. Делается акцент на то, что
гостеприимство – это важный показатель качества предоставляемых услуг, понятие, которое относится к качеству культуры. Проводится анализ исследований, посвященных различиям национальных культур, которые необходимо учитывать при планировании международного туризма с целью качественного взаимодействия с иностранными партнерами, организации обслуживания иностранных
туристов с учетом их предпочтений.
Short description:
The article are examines questions of the quality of tourist services. Accent to the fact that hospitality is the
important index of quality of services, the concept, which relates to the quality of culture, is made. The analysis
of the experiments, dedicated to differences in the national cultures, which must be considered during planning
of international tourism for the purpose of qualitative interaction with the foreign partners, organizing the care
of foreign tourists taking into account their preferences is conducted.